Vill ni inte vinna?

Ny dag nya möjligheter!Eller vad säger ni mina kära läsare?!

Ni som följt Nomineringen på Besökstoppen kanske sett att Passout! gick om
tjejen som skriver om hennes man och lilla tvåbenta. Lite blöjor och grejer alltså. 
Tack och bock för er insats där! Vi gick tillsammans om henne rejält!
Men jag har blivit omkörd av en annan! Av en hundbrud! Ja inte nog med det,
en kennel. Jag kan ju inte bli allt för sur då hon tydligen brinner för pälsbollar
och sådana människor tycker vi om. Så ni förstår min frustration va?
Jag vill ju vinna. Så fortsätt Rösta Här, en gång per dygn, mer Passout till folket! 

  
Sen är ni dåliga på tävlandet, Vill ni inte vinna fina halsband? 
Tävlingen pågår hela dagen idag också för imorgon när jag vaknat,
rullat ur sängen som läkarna säger (Livet som Preggo) med min älskade
Foglossnings-preggo-rygg så utser jag två vinnare. Senaste tävlingen
exploderade, men denna.. Dåligt tryck på er älskade läsare.
Nu får ni ligga i lite! In på Tävlingsinlägget Här och kommentera!

  

🌸 Sara

Kommentera

