Nu finns Passout på Facebook!

Jag erkänner, det är dags att sluta terrorisera alla mina vänner med mina inlägg
som jag länkar ut hejvillt från min Privata facebooksida. Alla tycker inte det
är lika roligt med dessa djur, mina ordval i bloggen och denna typ av människor
tröttnar rätt fort på allt som jag terroriserar er med. Förstår dock inte hur
man inte kan älska denna sida? 😉 Så jag fick väl snällt ta tag i mig själv.

Nu gott folk har Passout en helt egen Facebook sida!

Detta ska firas med att sitta i solen med hundarna, ta en bild
eller två och lova er mina kära vänner och följare att försöka sluta
spamma ner era sidor med mina inlägg. Ni får helt enkelt Gilla
Passout över FB så ska ni se att inläggen fortfarande ploppar upp i era flöden.

fb-reactions-1920-x-1080-800x450

Här kommer du in på facebook sidan, eller klicka på bilden! 🙂

Mitt jobb nu är att försöka ragga tag på min kära marknadsföringsvän
som kan se över hela sidan, fixa det som skall fixas och förhoppningsvis
så kommer även loggan upp snart. Har även dunderpaxat webbadressen
http://www.passout.se men sen kommer jag inte så mycket längre än att jag
har lyckats peka om sidan till den här på wordpress så att allt inte tokchrashar..
Hur som, helt invalid är jag inte här hemma. Lärt nya hunden vacker tass
har jag också gjort. Fastnade på golvet, jag och min rygg. Tog en kvart
innan jag kom upp, men det gör inget, det var det värt för nu kan Shiya tass!
Och inte vacker tass som tjejerna gör, alltså smäller till en över ansiktet
för att sedan sno godiset och dra. 
Utan han är väldigt försiktig.
Rätt ovant faktiskt men det är trevlig det där när man kan träna
på tricks utan att bli blåslagen och krafsad på. 🙂

Så Gilla sidan, fortsätt rösta på Besökstoppen och glöm inte att Tävla!

🌸 Sara

Kommentera

