Tävlingsdags! – AVSLUTAD

Måndagar är inte precis favoritdagen på veckan. Det är ungefär den dagen
som man vill göra slut med – Varje vecka. Så för att göra livet lite roligare
för er så tänker jag att det här helt enkelt får bli en Måndagstävling! 🎉

Jag kommer tävla ut två jätte fina halsband från Baggen.se av märket Neewa.
Perfekta halvstryp som är bra vadderade på insidan och har reflexer som syns i mörkret!

DSC_1041

Så hur vinner man då? Jo som ni vet har jag lyckan av att ha en bonushund i mitt liv,
systerns Bordercollie av namn Eros. Men nu ska jag bli Bonusmatte på nytt!
En ny liten hanvalp är nu tingad och kommer hem om några veckor. ❤

Åter till tävlingen. För att vinna så ska Du – Kommentera i bloggen
om vad du tror det är för ras och ett namnförslag till denna lilla kille.
Skriv även vad du har för storlek på din hunds halsband. 🙂

Tävlingen avslutas på onsdag och.. Fan Folket, Kör så det ryker nu!

logo_sv

Ni glömmer väl inte att rösta på mig gällande nomineringen för veckansblogg? 
Om ni inte har röstat så gör ni det Här – Längst ut till höger.
Du kan rösta en gång / dygn 🌸 Sara

26 thoughts on “Tävlingsdags! – AVSLUTAD

  1. En malamute tror jag! Och förslag på namn så är det: Wing, Milo och Moose 🙂

    Storlek 25-30 🙂

    Vad kul med ny bonushund 😍😍 spännande att få se vad det är 🙂

    Kram

    Liked by 1 person

  2. Halloj.
    Jag tror Border collie och namn ger jag Djärv som förslag.

    Storlek på halsband 50 cm på båda.
    Jag och mina polarhundar håller tummarna att vi vinner! 😊

    Liked by 1 person

  3. Pingback: Vill ni inte vinna? | Pass Out !

  4. Hej!

    Jag tror (hoppas) 😘 att det är en alaskan malamute. Namn Anoki betyder ”actor”, ett native american name 😉 Chitto betyder modig oxå indiannamn, Kuruk betyder björn oxå indian 🙂 Finns massor utav namn man kan hitta på men här har du några 😉
    Storlek på halsband vet jag inte men kan mäta om jag vinner 😜 Har en vuxen alaskan malamutepojke på 42 kg och en tik på 12 veckor 🙂

    Hoppas på tur! ❤

    Liked by 1 person

  5. Hm, tror att det är en malamute, så Alta får en kompis. Och namn, ja, sånt är ju alltid spännande. Personligen gillar jag namn på andra språk, typ samiska eller inuit-språk och sådant. Dom brukar vara både fina, och ha en trevlig betydelse. Som min tjej, Bassi Nasti, vilket är samiska och betyder ”helig stjärna”. Så namnet jag föreslår är Tunerk, vilket betyder ”gåva” på eskimå/inuit-språk. 🙂
    Skulle jag vinna, så har min tjej ett halsmått på typ 50 cm. 🙂

    Liked by 1 person

  6. Pingback: Nu finns Passout på Facebook! | Pass Out !

  7. Pingback: Ett Roligt paket damp ner i Lådan. | Passout!

Kommentera

