Skrivtorka Delux

Jag har skrivartorka. Kan man inte tro va? Jag gör ju inget annat än ordbajsar här i bloggen.
Det är hundar, produkter, tävlingar, preggoproblem & fan vet jag.
Hungrar efter Mcdonalds gör jag också. Typ dygnet runt.
Sambon muttrar om att bebis kommer bli tjock. Typ ploppar ut en Bigmac & co. 

Men utöver detta blaj som jag försöker bjuda på här i bloggen så ska jag försöka
ge mig på att skriva ihop lite artiklar för nästa Nyhetsbrev
gällande Hundar utan Hem.  Jag har rubrikerna men där tar det stopp.
Jag börjar skriva och suddar ut. Om jag skulle ge mig på att skriva på riktiga
papper skulle jag bada i små ihopknycklade pappersbollar.
Istället stirrar jag mig blind på ett tomt word dokument.
Orden flödar. Not.

Så jag gav upp och fick sambon att köra mig till Järfälla.
Dags för lite kaffe med min bonusfamilj innan vi tutade hem igen
för att hamna här, soffläge framför datorn, stirrandes på det tomma
dokumentet med rubriken; Nyhetsbrev.

baggen5

Ni glömmer väl inte att rösta på mig gällande nomineringen för veckansblogg? 
Om ni inte har röstat så gör ni det Här – Längst ut till höger.
Du kan rösta en gång / dygn 🌸 Sara

2 thoughts on “Skrivtorka Delux

  1. Hej Emelie! Tack vad du är snäll! Nej jag är inte klar ännu, under nästa år är jag färdigutbildad och kan börja ta emot kunder. Har för tillfället två uppsatser som ska in sen har jag lite ”lov” innan jag tutar vidare med psykologipaketet. 🙂 Kram från mig å alla fyrfotade!

    Gilla

Kommentera

