Nominerad till Veckans blogg!

Fick precis ett mail från Besökstoppen om att ”Passout! – Livet med fyrfotade”
Är nominerad till veckans blogg. Veckans blogg! 

Jag fick läsa mailet 10 gånger innan jag insåg att ”Fan, det är ju min blogg!”

Då jävlar vart jag så glad så att jag glömde allt som har med foglossningar
att göra, lite så att jag hoppade jämfota rakt upp & ner
för att sedan skrika högt rakt ut för att hela kroppen säger emot.
Hundarna kollade storögt på mig och undrar lite vad fan håller matte på med nu?!

Så jag firar loss med en nikotinfri snus, mjukisbrallorna på och ett högt
HELL YEAH från soffan! Mer djur och livsmisär till Folket!

Först och främst vill jag Tacka och Bocka från min lilla soffhörna
till alla som hör av sig, kommenterar, delar och följer mig
och hundarna under våra dagar. Ni får mig att vilja skriva mer! ❤

Känner du att du vill rösta på mig så går du in Här. Röstar gör du till höger. Där finns vi som är nominerade samlade och du kan då bocka i Passout! – Livet med fyrfotade. 🌹 

besökstoppen

🌸 Sara

One thought on “Nominerad till Veckans blogg!

  1. Pingback: Jag tror jag blir galen | Pass Out !

Kommentera

