Hundpromenaden marknadsförs landet över!

När jag vaknade imorse såg jag hur en kollega till mig hade skrivit om
att Härliga hund har skrivit om Hundpromenaden som sker den 24e April.
Gissa om jag vart glad! Artikeln kan ni läsa om Här.
Och sedan fick jag höra av min andra kollega att vi nu har gått om antalet
i förra årets promenader! Då blir jag så glad så att jag bara vill skrika högt!
Kan vi slå förra årets summa som vi fick in? Kan vi fortsätta hjälpa
utsatta hundar med den summa som vi får in iår?

Det avgör ni, Hundsverige! Men jag tror faktiskt att vi lyckas iår med! 🙂

Ser även hur detta exploderar på Facebook, delas hejvillt och man får jätte gärna
skriva ännu mer om detta så att fler får vetskap om årets hundpromenad.
Alla ska vi ut med våra fyrbenta, varför inte göra detta tillsammans? 

Se nedan karta, på dessa platser kommer det hållas i hundpromenader
så tveka inte, följ med på en promenad!

hundpromenadenkarta.jpg

Vill du ha mer info kring Hundpromenaden?
Gå in Här eller gå direkt in på Hundarutanhem.se 

🌸 Sara

Kommentera

