Finbesök i Bilder!

Gott folk jag börjar bli en jävel på att fika! Om någon kunde vinna
fikar-tävlingen-delux så är det jag!  Och bara för att öva lite mer
på det här med att fika och snacka skit i mitt nuvarande sinnestillstånd
så kom finaste Johanna över med hela sitt gäng! ❤

Utöver att fika, blogga och kolla på netflix börjar jag även bli bäst på det här
med att ta kort, precis överallt! #Livetmedfoglossningar
Så självklart åkte kameran även fram när detta gäng var över! 🙂

Och även Johanna blixtrade loss med hennes kamera!
Gå gärna in och kika på några av bilderna hon tog från idag, dessa hittar ni HÄR.

johanna

Utöver min nyfunna vänskap med Johanna så är det även otroligt svårt att inte tycka
om hennes hundar och speciellt Karak.. (Hunden till vänster)
Han vill bara bli kliad på och det är svårt att inte smälta när han är i närheten..
Jag menar.. Kolla ögonen och de där små öronen som ploppar ur ut hans fluff.
Man vill ju inge annat än att krama ihjäl honom! Vilket jag självklart gör
så fort jag får chansen! 😉 Men efter en stund av fikande och snack om allt mellan
himmel och jord fick Alta nog inne i hundgården. Brookie retades och hon såg allt hur
Johanna smet in här hemma med hela gänget.
Så hon sjöng ut hennes besvikelse för
hela grannskapet! Sagt och gjort, slut på fikat och ut och gå med hundarna.

12887394_586172158199052_587343027_o

Numera är ”ut och gå” en liten runda på 20 minuter där jag i princip vaggar fram.
Enligt Google står det att jag faktiskt, ordagrant ska vagga fram.
Jag ska även rulla ur sängen varje morgon.
Och här gott folk åkte mobilen in i väggen. Det finns gränser.
Jag tänkter inte vagga mig fram över åkrarna som en jävla anka och jag tänker
inte heller rulla ur sängen som en boll varje jävla morgon till september. Punkt.
Inte lätt det här med att vänta ut en liten Alien..

Men fram tills dess är det öppet hus för vänner och familj!
Träna på fikat och ta bilder, Delux style! 🙂

🌸 Sara

2 thoughts on “Finbesök i Bilder!

  1. Pingback: Kungen av soffmys och en väldigt trevlig dag – Shenanigans

Kommentera

