6år sedan jag fick hem Brooklyn!

Idag är lite av glädjens dag här hemma!
Och ibland kan jag inte annat än att älska Facebook! 
För idag plingade det till i min telefon och den meddelade mig fint att idag,
att just idag är det exakt 6 år sedan jag fick hem min älskade lilla Brooklyn!

brookie liten

Dock var hon inte såhär liten utan mer såhär.. 5 månaders guldklimp! ❤

brookieochjag_119300889

Och under dessa sex år har vi vart med om otroligt mycket Brooklyn och jag!
Vi har tränat och tränat, många gånger mot hennes vilja på olika bruksklubbar, fotbollsplaner, i skog och mark! Men ibland har även hon insett att det kan
vara roligt att få träna med matte & andra hundar! Sålänge det är sol såklart!

Brookie & Aragon Åkeshov

Brookie Spår KlövBruksklubben Brookie 1brookie

Förutom att träna så har vi haft otaliga kvällar nedbäddade, skedandes, på soffan.
Varje natt sedan jag fick dig har du och jag broderligt delat på täcket om
nätterna och du har följt mig i alla äventyr oavsett miljö eller situation
så har du alltid vart vid min sida! Vi har tillsammans bytt jobb där du
självklart tagit alla kollegor med storm! Vi har träffat fler hundar
än vad vi kan räkna ihop och vi har lyckats vända otroligt många människor
(även instruktörer) gällande rasen Amstaff! Du har synts över socialamedier
i flera år och på mentaltestet chockade du inte bara en utan FYRA arrangörer
då DU fick det bästa resultatet de sett gällande hundgruppen Staffe.

Tårarna rann och glädjen över att ha fått hem dig av Towe är som vanligt,
Obeskrivlig! ❤

Brookie2

6år med glädje, frustration, lite amstaff rivmärken och en tackling eller två
i ren katapult fart! Jag älskar verkligen dig älskade hund
och jag ser fram emot fler år med dig, de andra hundarna, katten och lilla Alien.
Du kommer bli den bästa hunden för den lilla att växa upp med!

1486702_10156406286720430_588019599029655160_n

🌸 Sara

Kommentera

