Jan 2014

För lite mer än två år sedan låg jag där på bänken och någon ung
liten grabb tatuerade in texten som jag idag har över mina revben.
Texten som säger så otroligt mycket och som är en ren hyllning till min
underbara förra hund, Amy. Lilla vallhunden som jag saknar
lika mycket nu som då! ❤

Jag har försökt sätta mig in i det här med ägare som bearbetar
deras sorg efter sina djur som ofta ses som ren familj!
Och min dröm är att senare  kunna hantera frågor som dessa för att kunna hjälpa..
Men det är så svårt, för hur hanterar man en sorg som denna?
Hur erkänner man för sig själv att vi har dessa djur på lånad tid?
Och hur förbereder man sig själv inför dagen? Går det ens? 

Jag har fortfarande dagar när allt brister, när saknaden bara blir för stor
och när hjärtat sprängs av ren sorg och förtvivlan. Så jag säger samma sak
som jag skrev Jan 2014 ”Jag är otroligt tacksam över att jag fick 6 år med
en ängel från ovan. Men jag saknar dig vid min sida.” ❤

amyyyy_59992818

🌸 Sara

One thought on “Jan 2014

Kommentera

