Måndag

Inatt var en av de första nätterna på otroligt lång tid som jag inte drömde
mardrömmar, inte drömde om jobbet eller låg och stirrade upp i taket
med katten kurrandes på magen. Äntligen en hel natt av bara mörker,
bara skön jävla sömn. Så med lite ny energi i kroppen så tog jag in
hundarna från hundgården och Oj vad de är trötta idag!

Klockan är snart halv tre och hundarna sover fortfarande.
Katten smög sig upp på soffan här med mig och snart blir
det ännu en film nerbäddade under täcket i detta gråa och tråkiga väder.

DSC_0389

DSC_0394

I allt det här som händer är jag så himla glad över att ha hundarna.
Att bara ha de nära här hemma, sitta med dom ute i hundgården eller att få
vara ett med naturen och dessa fyrfotade vid min sida.
Jag tror inte att folk förstår hur otroligt mycket energi detta bidrar med och
hur snabbt jag kommer tillbaka med deras hjälp. ❤

🌸 Sara

Kommentera

