Fyrfotade och kommande Alien.

hundalien

I september kommer livet ta en helt annan vändning.
Då kommer den där lilla som numera går under namnet Alien.
I min värld kommer Alien vara tyst, bajsa regnbågar och lite sådär kunna
ta lite egna beslut. Jag måste ju erkänna att jag gillar människor som är självgående..


Tur för mig har jag en sambo som kan hantera mina tankar, när jag får panik och hysteriskt ringer en vän och frågar ”Hur fan ska jag kunna raka benen när jag är fet?!”
Eller när han hör hur jag hysteriskt skrattande planerar en utgång med en vän..
”För att nu är mina tuttar så jävla snygga! Vi ska UUUT!” Eller när jag säger till barnmorskan att jag vägrar amma för jag tänker ”Fan inte stå i skogen när jag dragtränar å pumpa för att jag har ont i tuttarna!”
Han klarar allt det här och Det gott folk är det minst sagt inte alla som skulle klara.
Han är den som i allt det här tar hem en till hund, planerar hundgård,
stöttar och donar i alla val. Har jag sagt att jag älskar den här mannen och han kommer
bli en förjävla bra pappa?! ❤️

Jag vet att den här lilla kommer växa upp som en annan Mogli, 
att den kommer växa upp 
i en sketen skottkärra i stallet eller bakom hundarna som springer så det ryker. 
Alien kommer ha världens bästa pappa som redan nu är älskad av alla
Barnmorskor nere i Bålsta, som längtar till första fotbollsträningen
och som kommer vara med på allt och lite till under din uppväxt,
vännerna kommer bli som släktingar
och jag kommer göra allt i min makt
för att göra så att
 Du lilla Alien blir lycklig och tror på dig själv
och förstår att det finns inga gränser där ute. 
Det man ger sig fan på lyckas man med.
Man får bara inte ge upp. Men mest av allt kommer du bli älskad,
av mig, av pappa, av djuren och av så många, många fler.


Så livet med fyrfotade kommer numera vara Livet med fyrfotade + Alien.
Det kommer vara hormoner, galna tankar och massa djur.
VIll du läsa en mamma-blogg om olika bajsblöjor och nappar med lite gift i?
Stäng ner denna sida. Du kommer få läsa misärtankar utan gränser
från en blivande mamma som lever (Läs: vissa dagar i ren skräck)
inför denna varelse, massa djur och det här med att få ihop livspusslet..

#Livetkommerblikaos 😉

🌸 Sara

Kommentera

