Årets hundpromenad, samarbeten och plugg!

Denna helg som så många andra har bara swichat förbi!
Två röda så vart det snart en ny vecka.

Men igår drog jag på mig något annat än hundbrallorna och åkte iväg
med alla stalltjejer till Enköping! Middag på Pinchos med det moderna tänket,
boka – beställa- betala via en App i telefon. Jag vart blown away och från
och med nu är denna kedja min favorit (delandes med fondueboden.)
En välbehövd och trevlig kväll som slutade med att vi halft vart utslängda då vi
i princip vägrade gå haha! Och om det är något jag verkligen uppskattar och försöker
unna mig själv så är det att komma ut och träffa vänner mellan varven!
En middag, fika eller bara en skön promenad..
Det är Energiboost delux. ❤

Så utöver att slira runt i Enköping så har det vart plugg på schemat,
fila lite på årets samarbete som kommer ut senare iår  och arbeta lite
med årets hundpromenad! 24e April kommer den årliga hundpromenaden
äga rum i hela jäkla Sverige! Och jag med två underbara roddar i detta iår.

Så För dig som är intresserad kring vad det här är, Självklart ska du ut med
hunden under en av dessa promenader och vem vet,
Du kanske vill hålla i en promenad själv?

In och kika på Fliken Hundpromenaden-2016 eller klicka Här.
Mer info kommer komma ut kring detta i ett eget inlägg men fram tills
dess in och kika på ovan eller maila oss direkt vid frågor på mailadressen

HUNDPROMENADEN@HUNDARTANHEM.SE

Logga_Hundpromenaden_2016_rev1

🌸 Sara

Kommentera

