Snart rullar vi vidare mot Sundsvall!

Snart är det dags igen!
In med fyrfotade i bilen, kameran och en bikini eller två!
Vi ska snart vidare på vår Hotell Med Hund resa och denna gång
åker vi till Sundsvall. Redan nu längtar jag så jag håller på att spricka
och jag vet att min kära vän och kollega i detta projekt
känner lite samma sak! Det kommer bli en välbehövlig helg
med natur, fina lokaler och denna gång även med inbokat spa!

hotell

Ni vet väl att ni kan resa i Sverige med hund?!
Stor som liten, en eller två, nu kan hundägare resa över land och rike.
Kommentaren ”Man blir låst med hund” börjar bli ett diffust – Bullshit
som används i ren okunskap. Hundsverige exploderar i en takt som jag bara älskar!

Så ha lite koll för nästa helg är det dags igen.
Roadtripp – Semester – Med fyrfotade!
Hela resan uppdateras över instagram @Passout_Life
och när helgen är slut kommer recensionen läggas upp på hemsidan.

🏩 Sara, Petra & Fyrfotade!

3 thoughts on “Snart rullar vi vidare mot Sundsvall!

  1. Oh, har ni tid att träffas en sväng så skulle jag bli jätteglad att få träffa er på riktigt! 😀 Med eller utan hund, vore ju roligast med, men går såklart bra utan också! 🙂

    Liked by 1 person

  2. Jag bor i Sundsvall. Och har tillgång till bil, så har inga problem att komma och möta upp. 🙂 Såg ditt svar lite sent, så hoppas att jag inte missade er!

    Gilla

Kommentera

