När sambon fotograferar vardagen

I min nyfunna värld med en systemkamera i hemmet så tas det bilder
hej villt här hemma, hundarna har börjat fly fältet när den där kameran
kommer fram och katten springer efter då han lärt sig att man får extremt
mycket uppmärksamhet framför den där svarta knäppande saken.

Så när jag drog över alla bilder till datorn och möttes av denna bild
som sambon smyg-tagit vart jag faktiskt lite.. sådär ställd..

DSC_0095

 

Här gott folk har han lyckats fota en bit av vår ”nakna vardag.”
Den delen som jag inte skriver om sådär öppet alla dagar i veckan.. 
Ovan ser ni en del av vår övervåning som jag börjat städa ur men slutat halvvägs..
Filtar som täcker halva soffan så att alla djur kan hänga där med oss!
Jag i högsta hugg med min telefon som oftast går på högvarv,
Hundar utan hem tröjan ”Dont buy love, Rescue”,
mjukisbrallorna på i vanlig ordning, Alta som leker med sin KingKong leksak..
Det här är en helt vanlig kväll för oss.. Vissa kallar detta galenskaper,
Jag kallar detta Kontrollerat Kaos! 😀

Så nedan har ni en lugn måndag, alltså kvällen idag efter jobb,
en snabbis framför stallet, sambon som burit på de nya hundgårdssektionerna,
matleverans, tränat hundar och lagat mat så vart det äntligen lite Tv-spel,
Brookie mys och.. En underbart-knäpp Alta  med sina snygga liggställningar haha! ❤

DSC_0121

 

Till er alla, Trevlig kväll från oss i vårt halvstökiga hem och tusenbollar i luften!

🌸 Sara

Kommentera

