SM GULD !!!!!

Tyvärr så lyckades jag inte rodda om i schemat så att jag kunde åka iväg
och se dragtävlingarna som har vart, så när jag öppnade upp FB och ser nedan.


Jag grät som en gris
, hulkandes till hela klippet och jag blir så jävla glad för hela
Team Yabasta!  Efter helgen med Nicole och Marlene samt alla de hundar som vi hade hand om så brinner hjärtat lite extra mkt för detta gäng, för djurhållningen som
Marlene från mitten av hennes hjärta enda ut i fingerspetsarna ger hela sitt hundteam, 
det har jag svårt att se att alla erbjuder sina hundar.

Nej detta SM Guld är minst sagt det hela Team Yabasta förtjänar.
Så Grymt bra jobbat till hela teamet från mig och zoot här hemma! ❤

🌸 Sara

Kommentera

