Är du Nästa gästbloggare via Passout?

Så jag hade en gästbloggare här som skrev ett inlägg, ett grymt bra inlägg som alla med djur kan relatera till. Och denna tjej kommer (om jag får bestämma) skriva lite inlägg då och då här på bloggen! 

För att försöka få till mer kvalité, idéer och insperation till er som läser är jag nu på jakt efter två till som vill gästblogga en gång i månaden. Älskar du att skriva, brinner du för hundar och känner att du vill förmedla din syn på världen med en dos av fyrfotade här via Passout? Maila mig under kontakt. 

🌸 Sara

2 thoughts on “Är du Nästa gästbloggare via Passout?

  1. Hej hopp!
    Jag har funderat mycket på att börja skriva mer igen, och detta vore en rolig chans!
    Jag skriver oftast humoristiskt om mitt liv som draghundsförare. Blir ofta inlägg som krossar bilden av fluffiga hundar i vackert vinterlandskap. Livet som draghundförare innebär hundbajs i håret ( hur göra när det händer när man är ute på lång träning??). Knäckta revben och extrem yrsel. Hur man försöker lugna stackars turister som tror att deras guide slagit halvt ihjäl sig när hon hostar blod och tandflisor…
    Lite sånt jag skriver om.

    Tack för en bra blogg!
    Mvh Klara

    Gilla

Kommentera

