Kvalitetstid med fyrfotade

Hela denna vecka har vart lite upp&ner, då jag i min tjänst även jobbar som Stf. Så måste jag vara redo på att hoppa in och backa upp jobbet för chefen vid sjukdom och semester och hon har gjort illa handen under hennes skidtur.. 😞Så denna vecka har man sprungit runt på kontoret och löst diverse puckar. Roligt som bara den men vart lite skillnad från mina ”vanliga” veckor. 

Så med mycket jobb, lite fläng på kvällarna och plugg har sambon dragit största hundlasset för denna vecka och mitt samvete har inte vart på topp. Plus att jag är sådär jobbig och mår genuint dåligt om jag inte får ”mina timmar” med dessa pälsbollar.. Men nu är det äntligen helg som jag ska tillbringa med  djuren till hundra procent! ❤

Imorgon får Brooklyn egentid i Kista, hästen skall pysslas om och på söndag ska jag och Alta ut å dra så att snön yr! För mig är det här den perfekta helgen. Två hela dagar med fyrfotade och mys. 

Kan inte bli så mkt bättre! ❤️

🌸 Sara

Kommentera

