Helgäventyr

Var det inte jag som nyss sa att jag lägger ner draget? Att jag kommer göra om vår malamute till en freestyle dansande ballerina? Sistnämnda stämmer dock men på fredag tar Nicole mig under sina vingar så tutar vi iväg med bilen och så är det dragtävlingar och pyssel med hundar hela helgen! 

Mycket jobb och jag vet redan nu att jag kommer frysa arslet av mig som jag alltid gör men vad gör man inte för en vän och vad gör man inte för att iallafall få snudda dragvärlden lite grann med fingertopparna. Sådär frysandes, fnittrig och glad som få! 

Nu hem till hundar och träna lydnad i regnet.. Malamute- ballerina var målet va? 

🌸 Sara

Kommentera

