Plugg, Plugg, Plugg

Jag pluggar och pluggar och pluggar. 
Äntligen har jag läst klart boken Hundars och Vargars Beteende.
Vilket är en riktigt bra bok! Freddy är någon jag gärna skulle vilja träffa och bombardera med frågor! Men till något helt annat, det är nu dags för mig att plöja igenom lite hundartiklar och skriva recensioner om detta så sagt och gjort så styrde jag in på Karismas hemsida.. Och möttes av detta.

Skärmavbild 2016-01-10 kl. 15.12.27

Mina två tjejer, i deras julutstyrsel som de som ni kanske ser,
hatade haha. Där på hemsidan. Alltså jag vart ju så glad!
Mattehjärtat smälte och jag vart töntigt stolt och känslosam.

Tack Karisma för att ni la upp bilden! 🙂 ❤

Nu tillbaka till plugget igen innan vardagen med finans,
hundar utan hem, ens egna zoo och plugg drar igång på riktigt igen..
Min långa och sköna semester är slut och imorgon drar det igång igen.
Fullt ös medvetslös. 🙂

🌸 Sara

Kommentera

