Overall och wordpress!

Förra vintern köpte jag ett nytt hundtäcke till Brookie, eller täcke och täcke.. En overall som är klädd inuti med låtsaspäls.. Jag som verkligen inte gillar att klä mina hundar gick med tunga å skamsna steg till kassan och betalade för en overall till hunden som kostade mer än min egna vinterjacka.. 

Men det är fan det bästa köp jag har gjort till den där frusna amstaffen! Hon studsar runt i sin Michelin-gubbe-overall och viftar på svansen! Och det bästa är att man hör hur hon kommer, lite som barn som har på sig täckbrallor, du hör hur de närmar sig flera km ifrån! 😂 

Så förutom att låta Brookie studsa runt i hennes dress i skogen idag har vi vart förbi jobbet en sväng. Hämtat hem alla hundsaker som jag har haft vid min kontorshörna, lite kläder och annat smått och gott som jag sakta men säkert samlat på mig under åren.. Kändes rätt bra att ”rensa ur” och få hem alla saker som inte ska vara på kontoret. 😂

Sen var det dags för mission hjälpa en vän.. Nedan är ett rop på hjälp.. Så det var bara att styra skeppet och åka dit! 

  

Nu är allt klart med wordpress och med detta vill jag länka till en kär vän som nu har gett sig in i bloggvärlden! Inte så mycket hund men rätt mkt skratt och livsmisär kommer det bjudas på! 😉 In och kika! 

🌸 Sara

Kommentera

