Att rensa ut gammalt

Jag älskar det här med inredning. Ett hem är inte klart tills de där detaljerna är på plats! Så jag har börjat byta ut saker här i hemmet,
pimpat med lyktor, en blomma och lite annat smått och gott
och det börjar bli riktigt fint, men jag är långt ifrån klar..
Men nu har sambon sagt stopp!

Jag får alltså inte släpa hem något mer tills jag har gjort
mig av med de möblerna som jag inte vill ha kvar..
Det är alltså dags att rensa ut de gamla innan det nya får komma in.
Så vi har två tv- bänkar, en byrå, en 120 säng och två soffbord
som vi kommer sälja eller skänka bort!

Är någon i behov av möbler som dessa?
Då är det bara att maila mig så skickar jag över bilder!
Och om någon försöker göra sig av med en frysbox
får ni gärna skrika till här över sociala medier! 

Och sådär ett litet tips, hittade precis en sida där folk
lägger upp saker som de vill skänka bort. Bortskänkes.se 

Nya tv bänken till ena allrummet, lite bänkskivor och betongstenar
så var man hemma! 4 meter lång för under Tusen lappen! 
Självklart ligger Alta och sover nöjt breve efter att vi pusslat klart
med stenar, bänkskivor, sladdar och tv! 
🌸 Sara

Kommentera

