Projekt 2016

Det börjar närma sig. Ett nytt år.
Ett nytt spännande år!

Så 2016, vad bjuder jag på detta år?

– Arbetet med Hundar Utan Hem drar igång på riktigt!
– Tävlingar kommer ske en gång per kvartal så håll ögonen öppna!
– Hemsidan skall uppdateras.
– En kamera? Ja det är klart att ni ska få lite finare bilder 
än vad jag hittils har bjudit på, jag sparar på, snart så. 😉

Men… Det här är ingenting.. För 2016 rivstartar jag året med ett projekt som jag hoppas på skall inspirera andra, få människor att känna sig
mindre ”låsta” och ta hela Sverige med storm
med era fyrfotade vid er sida. Då undrar ni säkert..
Vad fan kan det vara?
Vad är det nu galna Sara har planerat i månader?

Ja… Det får ni helt enkelt veta imorgon! 🙂

Och folket, Ha ett riktigt bra nyår! Skit i smällarna och pussa på era
älskade och fyrfotade. Ännu ett år är förbi och nu blickar vi framåt
med nya mål och med kärlek i hjärtat.

Tack alla läsare för att ni följer mig med alla mina tankar, idéer
och vardagsmisären som ibland (läs; rätt ofta) tillkommer i mitt liv. 
2015 det var trevlig men nu kör vi vidare med öppet sinne
och tar 2016 med storm! 

IMG_5597

🌸 Sara

3 thoughts on “Projekt 2016

Kommentera

