2015

Alltså det här året.. Upp och ner har det gått.
Lika mycket skratt som tårar.
Ett år som jag nog inte vill uppleva igen.

Känslan när jag stod utanför Albano och hela världen rasade för att
de ville öppna upp Alta och operera. När det senare visade sig att hon
hade benhinneinflammation och inte alls var det Albano trodde.
Lättnaden samtidigt som paniken sköljde över för tänk om vi hade opererat?  Brooklyn som höll på att dö av en allergichock för att veterinärerna hade skrivit ut fel schampo.
Om inte hunddagiset hade åkt in hade hon inte vart med oss idag.

Jag har tagit tag i saker som jag skjutit på i 10 år gällande min familj.
Rett ut många frågetecken efter Amys död och kramat om hästen
allt för många kvällar när allt bara rasat över mig.
Jag har jobbat, jobbat och jobbat för att få ett projekt i hamn
och äntligen är vi klara! Jag har fokuserat på mig och det som
ger mig energi och träffat underbara människor på vägen,
lärt mig massor och skrattat som aldrig förr.
Jag har tvingats att lära mig prioritera, att börja säga nej
och att försöka peppa mig själv för att orka.

Även om detta år på många sett har vart helt fantastiskt så är
jag otroligt glad över att detta år börjar närma sig sitt slut.
Att få lägga många saker bakom mig och påbörja nya saker
med underbara människor och få fler toppar än dalar.

12321109_10153285360282423_1456681722356594874_n.jpg

🌸 Sara

