Julklapps Tävling!!

Tävlingen är avslutad!

Okey, projekt hit och dit men vad hjälper det er?
De flesta av er har ju fyrfotade hemma och jag hoppas
verkligen inte att ni redan har köpt en julklapp till er fyrfotade!?

För idag kan ni vinna en gratis Dogbox via Passout!
Perfekta julklappen! Bara för att ni är så jävla grymma!

dogbox_logo.png
Unna din bästa vän det lilla extra som alla fyrbenta pälsklingar förtjänar.
För stora & små är Dogbox.se en drömupplevelse för din hund med smak, stimulans och överraskningar. Ingen hundlåda är den andra lik.
Levererat hem till dörren!

Så hur fan vinner ni?! Skriv en kort kommentar i bloggen om vad
Du har för hund hemma och glöm inte att ange Mail så att jag kan kontakta Dig vid vinst av en Gratis Dogbox! 🙉🎉

Tävlingen avslutas imorgon Förmiddag.
Kör så det ryker!!! ❤

🌸 Sara 

45 thoughts on “Julklapps Tävling!!

  1. Hej 🙂
    Jag har en Amstaff på 15 månader och en Staffe på 9 månader. Båda två är duktiga på att dra/slita/bita sönder leksaker, det här skulle vara perfekt julklapp till dem 😄👍

    Gilla

  2. Jag har en Cirneco dell’etna här hemma på 8 år. En sur och bitter liten herre som absolut inte vill gå ut när det regnar ute =)

    Gilla

  3. Oj 😁
    Siberian Husky tik 9,5 år
    Siberian Husky hanne 6 år
    Siberian Husky hanne 6 år
    Siberian Husky tik 3 år
    Siberian Husky tik 20 månader
    Scandinavenhound 5 månader
    Siberian Husky hanne 5 år ( inlånad)
    Hundvakt åt
    Siberian Husky tik 8,5 år
    Siberian Husky hanne 10 veckor
    Siberian Husky hanne 10 veckor
    Nått gott och roligt till de vuxna och leksaker till valparna vore underbart till jul 😁

    Gilla

  4. Hej
    Jag har världens bästa hund fröken Tone blandras av okänt ursprung från Marbella.
    Hälsning Ingela
    😃

    Gilla

  5. Benny vill gärna vinna en Box! Benny är en arbetande SiberianHusky hane precis fyllda 3 år och förtjänar lite lyx min mail: ii_can88@live.se
    Catharina Lundberg
    Blomstergatan 12
    72225. Västerås

    Gilla

  6. Jag har en gullig liten papillon tik hemma som verkligen älskar godis,leksaker osv
    Då matte är en fattigstudent blir det inte så mycket nytt inhandlat.

    Håller tummar och tår för att vinna 😄😄

    Gilla

  7. Jag har fem hundar hemma en Russkiy toy, en Tollare, en Grönlandshud och två Griffon Fauve de Bretagne som önskar sig en låda att dela på i jul😍
    P.S. Dom vill gärna dela med sig till ”kusinen” Lilla B som är en Grand Danios, också. D.S

    Gilla

  8. Hemma hos oss bor det 2 st Dansk-Svenska Gårdshundar. Ena är en valp på 13 veckor. Och vad glada de skulle bli över en Dogbox.

    Gilla

  9. Blev fel med förra kommentaren. Fick inte med min mail 😦

    Hemma hos oss bor det 2 st Dansk-Svenska Gårdshundar. Ena är en valp på 13 veckor. Och vad glada de skulle bli över en Dogbox.

    /Michaela
    michaela.lundgren[at]hotmail.se

    Gilla

  10. Jag har en brokig skara i form av en chihuahua, en retrieverblandning (golden/flatcoated) och en podenco ibicenco!
    Halvgalna hanar allihop, inte har man en tråkig stund inte 😉

    Gilla

  11. Har en helt underbar och galen cocker tik på 6 månader som heter Fixa. Håller alla tummar och tassar för att vinna för det är hon verkligen värd mitt hjärta och allt.

    Gilla

  12. Här finns en kelpie 2,5 år och en korthårig collie 6 månader. De säger bägge två att de är mycket intresserade av vad som kan finnas i en DogBox 🙂

    Gilla

  13. Jag har en sheltie och en Bcmix hemma, MEN jag vill inte ge dogboxen till mina hundar utan till min bästa väns Aussie Mira, Mira har under en längre period varit dålig och varit på utredning hos veterinär varje månad. Som pricken på i:et blev hon i natt akut sjuk igen och ligger just nu inlagd på djursjukhuset med problem med tarmarna.
    Jag har verkligen velat ge både henne och hennes matte denna dogbox, som lite plåtser, omtanke och kärlek i all dysterhet. Mira ska snart få börja mjukstartas med längre promenader och träning, så hur bra hade inte en dogbox varit då? 🙂

    Gilla

  14. Hemma har jag en schapendoes som heter Hippie och som ser ut som en Hippie och som beter sig som en Hippie, inga snyggt uppsatta tofsar här inte, då blir det extra rullning i soffan och på mattan tills gummisnodden går av. För inte att tala om pälsen är för ren, då är det rullning i närmsta lerpöl! Annars tycker hon att livet alltid är härligt och att alla människor alltid är värda oändligt mycket LOVE and PEACE!!

    Peace out och God Jul önskar matte och Hippieloppan

    Gilla

  15. Har en supersöt samojedtjej som heter Nasti! Hon blir 5 månader den 23 december, och älskar att busa dygnet runt! Hon skulle bli jätteglad över att få en DogBox!

    Gilla

  16. Jag har en väldigt ensam tervueren flicka vid namn Ester som har varit väldigt deppig den sista tiden eftersom hennes älskade vän inte längre finns och dessutom har hon varit skendräktig men jag är övertygad om att en dogbox skulle pigga upp henne rejält! 😀

    Gilla

  17. Jag har två hovawart hemma som skulle bli superglada för en DogBox. Tiken är snart 3 år och härligt tokig och galen. Hanen blir 7 år och är min klippa i vått och torrt.

    Gilla

  18. Pingback: 3 timmar kvar till utlottningen! | Pass Out !

  19. Har två, en mops på 2 år och en tiomånaders Rottweiler. Det är bäst att ha hund. Märkte det när jag bodde i trånga, inrökta lägenheter i Paris och inte kunde ha någon. Hur jävla sämst det var. Ensamheten som finns då. Fy fan.

    Gilla

  20. Jag har en Eng springer spaniel på 10 månader som jag gör lite allt möjligt med? Utställning, lydnad, rallylydnad och framförallt är hon en fantastisk familje hund. Hon är verkligen värd en sån fin julklapp😉
    Mvh
    Johanna Boqvist &Jennie

    Gilla

  21. Har en border collie mix på snart två år. Hon heter Suukko och hon skulle bli glad över lite gotti och leksaker. Håller tummarna ☺️

    Gilla

  22. Jag har en liten Miniature American Shepherd på 3,5 år som heter Penny.
    Vi tränar rally och agility.
    Hon är min första hund och är helt underbar, älskar leksaker och godis och älskar julklappar, har tyvärr inte köpt något till henne än,( skäms) så skulle vara jättekul att vinna detta så hon också blir glad på julafton 🎄🎄🎁
    Mail saarras@hotmail.com

    Gilla

  23. Här hemma jag har, en busig border med krav. På två fina år har han hunnit valla många får. Han gläfsar och han ylar, han biter även i alla mina prylar. Med denna julklapp får han hoppa och leka hur mycket han vill, bara han lyssnar, när jag säger till…..😉🐶

    Gilla

Kommentera

