Tack alla läsare!

Det var bra många år sedan jag startade upp denna blogg,
Jag var jävligt vilsen, ensam och försökte hitta min plats
i denna stora värld. Så jag har skrivit och skrivit och skrivit. 
Försökt reda upp hela härvan av livet och sakta men säkert
hittat pusselbitarna. Och än är jag inte klar!

Under senaste året har jag vart i kontakt med många bloggläsare,
vissa av er har följt mig länge, många är nya men en sak är återkommande, vägen ifrån ångest med fyrfotade vid sin sida.
Att jag har kunnat hjälpa några av er  via min blogg gör allt
och det är det som får mig att vilja fortsätta skriva så öppet och personligt.

Ni har fått följa min väg som lyckligt ovetande 20 åring,
flytten till landsbygden, när jag gick igenom seperationen,
när Amy dog och hela den långa och hemska vägen tillbaka,
ni har fått följa mig och min härliga sambo, de fyrfotade och allt därtill.
Ibland kommer en flashback på något från alla de åren som inte ens min hjärna klarar av att hantera. Att livet inte alltid är en dans
på rosor.
Att det ibland, för vissa av oss mera är en kamp som präglar
tillvaron med en närvaro som man skulle göra allt för att slippa!

Men i allt det där hemska kunna resa på sig igen, 
peka finger åt det som knäckte än och komma starkare ur! 

Nu är ni många som läser och ibland skrämmer det mig,
jag blir rädd för att skriva från hjärtat, att bli dömd via orden i texten
och att folk inte ska se mig för mig utan för några rader på en blogg.
Jag är även rädd för att någon ska ta illa upp, för kan vi inte alla bara vara sams och kramas?  Men efter ångestvågen som sköljer över en pga. just detta så kommer jag ihåg att ni har hittat mig för att jag skriver personligt, för att jag delar med mig av min ibland väldigt krokiga resa och för att jag verkligen bara
är en människa, som snubblar, slår i knäna och reser på sig igen! 

Så Jag vill verkligen tacka alla läsare som tror på mig, läser och hejjar.  Jag vill även fortsätta säga till alla er där ute som inte har ett sådär super ”fett” liv för tillfället, Res på er, Ta en dag i taget och jag lovar,
det blir bättre! ❤ Ingen dröm är för liten här i världen! 

20130123-220014.jpg

🌸 Sara

2 thoughts on “Tack alla läsare!

Kommentera

