Snart drar ena projektet igång!!

Ni vet det här med projekt och allt inte riktigt verkar bli som man vill? Det fixar inte jag riktigt, för jag har ofta en bild i huvudet med exakt hur jag vill att det ska vara. Iallafall där jag drar mestadels av lasset själv. Och då menar jag verkligen exakt. Kontrollbehoven smyger fram. 

Så jag har vart lite stressad för i Januari drar ett av projekten igång och jag kände lixom inte att det riktigt vart sådär som jag vill ha det. 

Typ, ska vi skita i allt?

Men idag så damp det ner ett mail som jag hoppats på! Bort med allt det där ”nästan perfekt” och ro hem skiten! En timma senare var det klart. Och nu är det fan perfekt! 

Är ni nyfikna? Sista dagen på året så går jag ut med detta projekt! Kommer bli grymt, kommer lyfta något som idag inte är så uppmärksammat och jag är taggad till tusen! 

Nu ska jag hem och fira med min underbara migrän, fira under en filt sovandes på älskade malamuten med staffen som en klump över mig. Om jag har tur så kommer även katten klämma in sig mellan oss! 😂

#att leva i ett zoo 

🌸 Sara


Kommentera

