Hundmässan!

Idag var det dags för en tripp till Hundmässan! Jag trött som aldrig förr fick inte bara med mig sambon utan även en av mina närmsta killkompisar! Så vi tutade iväg och när vi väl var framme så var det så sjukt mycket folk! Hundar överallt och saker till hundra. 

Det vart nästan lite för mycket.

Men vi tog oss runt, jag pratade lite med hundstallet som hade en monter, köpte ett koppel av dom och lyckades även hitta ras montrarna för inte bara Amstaff utan även Alaskan malamute.

När det äntligen var dags för mat så hoppade syrran fram från ingenstans! Hur kunde jag ha glömt att hon skulle dit?! Efter mycket om och men kom man iallafall hem med allt från ben till dragutrustning. 

Så jag hämtade två av hundprylarna jag hade köpt, satte på dessa på hundarna i någon slags tro om fina bilder … Slutade med nedan.. 

  
Alltså vilken flopp! 😂 Hundarna tyckte väl att nu har matte gått och fått hjärnskakning och de försökte hjälpa varann att få av sig de här tramssakerna! 

Så mina julkort som skickas ut kommer väl vara något slags collage av just dessa bilder. 😂

Ni har väl inte missat oss på instagram? Där läggs mestadels av bilderna upp på huliganerna! 😂 följ oss gärna på @passout_life ❤️



🌸 Sara

Kommentera

