Sneekpeek & Djurenshjälte!

Snart nytt år. Massa nyårslöften från mig kan ni glömma MEN
den 31a kommer jag skriva ut vad nästa års projekt kommer landa i!
Kommer hända massa roligt som ni läsare kommer få ta del av och följa, jag hoppas i alla fall att det kommer bli ett riktigt givande hund år!
Inte bara för mig utan att även ge er lite inspiration i vardagen!

Men för att ge er en liten sneekpeek så är det här ett ansikte som ni
kommer att få se på bloggen. (Om hon inte gömmer sig bakom sin kamera.) Petra, en kanontjej som jag har haft runt mig i 13 år.
Grym fotograf och det här med marknadsföring är hennes grej!
Synd för henne är jag en jobbig vän som rycker i henne
lite för ofta med olika projekt men nu..
Ja nu har jag fått med henne på hela nästa års roliga grejer!

11836830_10153084041222423_5210026288907831789_n

Förutom Petra och kommande projekt måste jag skryta lite om Altas uppfödare, hon ligger med på Aftonbladets hemsida som Djurhjälte!
Vi som känner till Emeli vet ju att hon är djurhjälte in i benmärgen
så att detta förmedlas ut på Aftonbladet är ju inte mer än Rätt! ❤

Klicka på bilden för att komma till artikeln.

alta

🌸 Sara

Kommentera

