Inredning när man har fyrfotade.

Det här med inredning när man har fyrfotade, svansar som har ner glas. Katten som bränner upp morrhåren på ljusen och krukor som går i tusen bitar när hundarna härjar i lek. Varför inte en sådan där stor blomma som står sådär fint på golvet i ett hörn som hundarna tuggar på och katten klättrar runt i. Jag skojar inte jag har till&med vart med om att gamla kattungen klättrade upp i granen. Då gott folk visste jag inte om jag skulle gråta eller bara sätta mig ute på trappen och kedjeröka upp ett paket cigaretter med en stark grogg. Det var julkulor och granbarr överallt!

Att inreda med djur i hemmet är inte alltid så himla lätt…

Så jag kör på lyktor, gärna uppe på en hylla eller sådär så att inga
djur kommer åt ljusen. De rummen där man vet att det kanske
kan sluta i katastrof stänger vi av med barngrindar och vet ni?!
Det finns snygga barngrindar, faktiskt! 😉

Igår handlade jag hem lite inredningsdetaljer från Jotex,
Unnade mig hemkörning och hela kalaset gick på under 400kr.
Vi som gärna lägger alla våra pengar på djur och älskar inredning kan ibland ha lite svårt att få ihop ekonomin, så därför ska ni läsare självklart ska få ta del av  koden.

Rabattkoden: 152919 Gäller fram till 13/12.

Nedan har ni gårdagens köp som skall pynta vår nya tv-bänk i vardagsrummet.

jotex

🌸 Sara

Kommentera

