Snart är det Hundmässan!

Nu är det faktiskt bara några dagar kvar tills dörrarna öppnas
till årets hundmässa! Ni ska väl dit?! 
På söndagen springer jag runt på hundmässan om du ser mig, hojta till!
Alltid kul att träffa på sina hund-bekanta som man har runt sig! 🙂

toppbild-webbplats

Idag är det onsdag, vilket är hundarnas heliga vilodag.
Så hundarna ska få vila resten av kvällen vilket de verkar ha sett fram emot då de nu i skrivandes stund ligger och sover i en hög på köksgolvet medans jag bloggar och lagar mat! 🙂

För oss tvåbenta är kvällen dedikerad till att bygga en ny tvbänk
och hylla som ska upp i ena vardagsrummet.
Tanken med det rummet (när det är klart) är att få till ett mysigt,
film/tv-spelsrum. Inredningen ska gå i mörka mys färger med lite brytande turkos, vilket redan är genomgående i de andra rummen på övervåningen! 🙂 Jag älskar verkligen inredning men allt är så jävla dyrt!

Men ibland måste man ha lite flyt eller vad säger ni?
Inte nog med att Rum21 har kampanjer just nu utan jag såg även
att min vän Carolina hade hittat en fin fin rabatt som hon delar
med sig av på sin nya blogg. In och kika!

brookie liten

🌸 Sara

2 thoughts on “Snart är det Hundmässan!

Kommentera

