Veckans julklappstips!

Snart Jul gott folk! Vilket känns helt sjukt då vi knappt sett röken av minusgrader och såklart ingen snö. 😦

Men nu är det faktiskt bara några veckor kvar!
Alla hundägare har ju sin lista ”hundsaker man vill köpa hem”.
Jag önskar mig nya selar med loggorna upptryckta, i rätt färg och rätt mått. Hundgodis till tusen, en hundleksak eller två och lite sånt där
som jag hört om men inte fått chansen att testa..

Jag förstår att ingen i min närhet kommer ge sig på det här med att köpa hundjulklappar till mig. De kommer helt enkelt inte lyckas.

Alla har en person som mig i sin närhet,
så här kommer veckans Julklappstips!

dogbox

Vad sägs om att beställa den där julklappen till sin hundägare till vän,
en liten låda som kommer hem anpassad efter vilken typ av hund personen har, fullsmockad med leksaker, godis, smått och gott!
En riktigt rolig överraskning varje månad!

Inte nog med det, 10% går till välgörenhet gällande Utsatta hundar!
Så genom en julklapp som denna hjälper du inte bara utsatta hundar,
du gör en hundägare glad och inte minst dennes fyrfotade! 🙂

Klicka på bilden eller gå in på nedan länk:
http://dogbox.se

🌸 Sara

 

 

 

Kommentera

