Snö nu tack! 

Är det bara jag som är förjävla trött på det här ständiga mörkret?! När jag går upp på mornarna är det mörkt, när jag kommer hem till hundarna är det mörkt, på helgen hinner man oftast inte med en timma eller två i ja något slags mellan mörker innan det är mörkt igen..

Jag orkar inte mer mörker! 

Lite som när brookie sprang ut i hagen sådär sex på kvällen, vi var grannar överallt, jag hos mig, tjejerna i stallet, ena grannen på hästryggen och alla skrek till varann: ”Där är hon! Nej där är hon! Jag hör henne!” Ironi på högsta nivå!

Jävla mörker. Brookie sprang fram och tillbaka i hennes glädjerus och skrattade säkert åt oss som inte såg ett skit utan bara hörde hur hon sprang mellan oss. 

Lovley

Nu är jag trött på pannlampa och att allt bara är blött och geggigt. Ge mig snö så det blir lite ljust på backen. 

Så att man kan plocka fram sparken och göra snöänglar under stjärnorna. ⭐️

  

🌸 Sara

Kommentera

