Vilket Gehör!

Men herregud vad ni är underbara alla läsare, vänner, familj!
Igår efter att jag skrev ut om nästa samarbete, projekt, livsstil?
Så bombades hela mobilen med samtal, mail, inlägg, sms!
På min sida, på olika grupper, kommentarer telefonen gick varm som aldrig förr! Statistiken höll på och spricka, läsare från hela världen
och jag har aldrig vart med om att både WordPress och min iphone chrashade pga. all trafik!

Att så många tror på mig! Asså WOW!

Nu sitter jag här vid datorn med musiken på högsta volym i öronen.
Hundarna har tagit över hela soffan och jag ska snart slänga ner mig
i lite mer arbete med siffror och statistik.

Innan jag stänger ner bloggen så måste jag bara länka till
Hundar utan hem, Ni vet väl att de säljer deras kalender nu? 
Och om ni köper denna hjälper ni oss att kunna hjälpa fler hundar
som desperat letar nya hem. Klicka på Bilden! 🙂

Har du en affär eller vill förmedla ut dessa via ditt arbete, tveka inte Kontakta mig under fliken ”Kontakt”! Alla kan vi alltid göra något,
litet eller stort spelar ingen roll så länge vi tar ett steg åt rätt håll. 

Alla hundar förtjänar ett bra hem, och tills vi lyckas få till detta så
pussa på era fyrfotade, ge dom en leksak eller två och njut,
Det ska vara roligt att ha hund! 

Nedan har ni en nöjd Alta med sin nya leksak som lämnades av från syrran. En hel påse med leksaker från Arken zoo blev det till hundarna!
Ja vad gör inte syrran för att kunna plocka hem pluspoäng hos våra fyrfotade, Tack för alla leksaker och tack Arken zoo! 🙂

🌸 Sara

Kommentera

