Nervositeten på högsta nivå. 

Det där när man verkligen, verkligen vill något speciellt och är så nära så att man nästan snuddar skiten, men inte riktigt är där. Asså den jävla känslan. 

Så här sitter jag i väntan på att klockan ska slå tolv, inför en sak som alltid har funnits på min ”dröm lista”. 

Jag är så nära men endå inte. Jag kommer gråta floder om det inte går vägen och antagligen gråta floder om det går hem. 😂

Jag har ältat, funderat på vad jag ska säga, göra och inser bara.. Skit i allt, var dig själv och då kommer allt tidsnog bli så där helt jävla grymt!   

Men sådär för säkerhetsskull så krama om tummarna för min skull, sådär så att de blir lite lätt blåa.. 😂❤️


🌸 Sara
  

Kommentera

