Lite bortskämt sådär.

Det förbjudna har hänt! Min kamera har totalchrashat. Tvärdött. Gett upp på livet. 

Inte för att den var sådär världsbäst. Inte ens lite bra men det var den enda kameran jag hade.. Garantin? Gick ut för två månader sedan. Varför inte lixom? Vadå enkelt när det kan vara svårt. Livet. Älskart. Not

Så jag dreglar över kameror som Nikon, sådär mycket så man inser att det är rea, lite extra mycket rea också. Såklart. Men jag har en sparplan. En sådan där tråkig vuxen sparplan. Och då kan jag inte skita i den där planen för en kamera. Även om jag vill, men att spräcka en sparplan efter tre veckor är nog lite magstarkt.. Även för mig. 

Och jag antar att den där kameran inte bara helt sådär magiskt hamnar i mina händer för att jag är jag? En Nikon D3200 förresten, bra om det blir rätt lixom!  Så tills den där kameran hittar hem till mig så får det helt enkelt bli tråkiga, trötta, ingen skärpa bilder på hundarna.. 

Och Ja, jag hoppas att min kära man läser det här. .. Har jag sagt att jag älskar dig på senaste? 💁🏻😂 

//Livsproblem delux. 🌸 Sara

Kommentera

