Av med stallkläderna och på med kavajen!

Nu är semestern slut på riktigt. En helt underbar vecka som har vart fullspäckad med Hund!
Hundplugg, hundträning, förberedande jobb inför nästa års hundprojekt och
slutligen träning och fix i hundgården.
Det har vart helt underbart men nu säger tillomed jag stopp!
Min hjärna är understimulerad.

Missuppfatta mig rätt, jag älskar verkligen hundarna, landet och alla projekt..
Men nu behöver jag dra på mig kavajen igen, ut i stora staden och göra min grej på jobbet.
Jag gillar ju trotts allt tempot, alla problem och när man når lösningarna och deadline.
Känslan. Obeskrivlig.

Så imorgon ringer klockan sådär 05,15 jag kommer i vanlig ordning snoza
tills det börjar bli jääävligt tight med tid, kasta mig in i bilen till pendeln,
plugg hela vägen till jobbet, fullt ös medvetslös till tjugo över fem
då det är dags för plugg igen hela vägen hem,
in med sakerna i hemmet, ut till hästen, in och äta,
ut och träna hundar, berätta om hela min dag för bästa och chrasha i sängen.
05,15 börjar det om igen. 

Men har man sina mål så har man! Work Hard and be humble!  ❤

🌸 Sara

Kommentera

