Semester Torsdag

Tanken med denna semestervecka var att börja skola in hundarna i hundgården,
plugga, plugga, plugga så att jag hamnar i det tidsschemat som jag satt upp för mig själv.
Fixa och dona i garaget, träna hundar och juste, få andas lite!

Det är torsdag och semestern är snart slut.
veckan har vart helt underbar, jag känner mig utvilad
samtidigt som jag har lyckats bocka av mycket på min ”to do list.”

Tyvärr verkar det som att även denna dag kommer innehålla REGN.
Så efter lite plugg och frukost tar jag Alta och åker till Kista.
Dags att träna fot i en miljö med extrema störningar.
Håll tummarna! 🙂

🌸 Sara

Kommentera

