Mycket Hat och lite Kärlek!

Okey det har vart rätt mkt negativa känslor här i min blogg senaste tiden.
Ni vet den där känslan när man bara vill kräkas ut alla negativa känslor och energi?
Precis det händer här ibland, alla känslor kräks ut i inlägg.
Men nu får det väl fan vara färdig kräkts på ett tag.

Så.. Jag har pratat om denna man, sambo, husse, filur tidigare.
Han som håller mig lite sådär på jorden. Ibland.
Även han misslyckas med detta, men det skulle han såklart aldrig erkänna.

Jag glömmer lätt bort vad han faktiskt helt handlöst har kastats in i.
Han levde sitt liv med polarna, lite bärs och en nybyggd ungkarlslya.
Så kom jag, den där jobbiga tjejen som kommit och gått under senaste åren.
Kastar in alla mina prylar i hans hem, en hund också såklart.
Hunden tog över hela hans lya och den dagen han hade åsikter om just den fyrfotade
tog det rent ut sagt ”Hus i Helvete” Jag var beredd att skita i allt.
”Hunden kommer alltid först!” Innan han hann tänka efter så bodde han på landet,
hade en till hund, katt, fick hjälpa till i stallet emellanåt och hade allt för långt till närmsta bar.
Det var hundkurser, Bruksklubben, Föreläsningar och DW träningar.

Jag kan inte med ord beskriva hur imponerad jag är av honom.
Hur mycket jag idag inser att han har gjort och prioriterat bort,
för oss, för mig.. Jag vet inte vad framtiden bjuder på men jag är så himla glad och lycklig
över att jag har just han i mitt liv. Han som vågade satsa på en nivå som ingen annan skulle göra!

Tack för att Du finns där, står ut och anpassar dig efter alla svängar,
planer och nya idéer.. Jag älskar dig! ❤

12189102_10153230614042423_1072007460080968121_n

🌸 Sara

Kommentera

