Mot Göteborg igen! 

03,45 ringde klockan imorse. Observera att vår kära Alta levde rövare heeela natten. Jag vaknade upp vid ett tillfälle av att jag skrek i ren desperat trötthet ”Låt mig varaaaaaa!!” Alta satt glatt på golvet och viftade på svansen lite med känslan ”äntligen vaknar du! Jag har hoppat, krafsat och gått över dig och husse i timmar nu juuu! Leka?! Ska vi leka?!” 

Inatt gott folk ville jag inte vara med! Sambon tyckte nog att hunden var jäkligt billig under natten och att klämma in mitt förslag om en draghund till får jag nog vänta med efter denna natt haha. Att Brookie och katten lyckades sova förbi denna mardrömsnatt är för mig ett mysterium! 😂

Så trött som fan sitter jag här på tåget, mot Göteborg för två dagars föreläsningar om system, ekonomi och utveckling. Fredag eftermiddag byter jag bankkostymen mot hundbrallor och kastar mig in i föreläsningar hela lördagen och söndagen om stress och hur detta påverkar hunden samt människan! 

Söndag natt är jag tillbaka i Sthlm alla nära och kära! Måndag och tisdag har jag min ”helg” så fram tills dess är det fullt ös med föreläsningar, plugg och lite Göteborgs häng! 💒

☝🏼️ nattens monster! 😂

Kommentera

