Vägen till hundpsykolog..

…Innebär en jävla massa jobb! Men det är roligt, intressant och lärorikt.
Det är söndag och jag har nu skickat in två uppsatser. Läst allt för många
artiklar och väntar svar från handledaren innan jag kastar mig över nästa uppgift.
Till er som läser Hundsports tidning så skriver Mickie Gustafson artiklar i varje tidning Senaste numret på sidan 49 med artikeln om att lära sig själv och hunden att slappna av. Lite roligt då jag går min utbildning hos Mickie på Karisma.

Så nu har jag en pluggpaus och hundarna sover gott på olika platser i huset.
Innan det är dags för en körrunda med båda så blir det lite fix inför en ny vecka och på torsdag sticker jag iväg till Göteborg igen för fyra spännande dagar med föreläsningar och massor med hund! 🙂

IMG_6112

Kommentera

