Underbara Barn Mässan

Lördag för hela slanten, ungefär så mycket så att man åkte in med vännen för att trängas på Underbara Barnmässan. Så de vart en fika eller två, kolla i de olika montrarna och inse att det finns så sjukt mycket saker som föräldrar kan lägga pengar på! Barn överallt och där någonstans när jag kände att det här vart alldeles för mycket för min trötta hjärna så ser jag en monter, som nästan lyser emot mig..
Koppel.. Halsband.. Reflexer.. Och en minut senare hade jag köpt
nya halsband och koppel med reflexer och blinkande ljus på sig..

Så när Chribbe hämtade mig vid station kollade han bara på mig..
”Du skulle på en Barn mässa och kommer hem med nya hundgrejer..?”
Jag kollade på han och förstod inte alls varför han lät sådär.. Förvånad?
Inga konstigheter enligt mig.. Inte alls..
Att jag sedan försvann upp i skogen med båda hundarna är inte heller något konstigt. Efter timmar med barn behöver jag mina fyrfotade och lite natur! 🙂

Så utöver barn, hundshopping och mys med mina fyrfotade vart det lite garagebygge, häst och mys med katten! Nu börjar denna dag ta slut
och en helkväll med serien Bron väntar!

20130514-172947.jpg

Kommentera

