När fyrfotade blir en energiboost

Denna dag folket.. Jag vet inte riktigt vart jag skall börja.
Att vakna upp med ingen energi, med känslan av nu ger jag upp och att nu
13 timmar senare, fortfarande trött men med ett leende på läpparna..
Den känslan.. 

Så jag masade mig upp imorse, kastade in halva garderoben i bilen och åkte iväg med Alta. Iväg mot ett ställe i Sverige där naturen går först och djuren är en del
av denna. Helt enkelt till Altas uppfödare och hela hennes malamutegäng!

Det vart en heldag i naturen, fyrfotade till max och massor med snack som vanligt!
Helt underbart. Att få komma bort till det där lugnet som bara finns på vissa ställen,
trycka på pausknappen och få andas lite.. Det gör så otroligt mycket!
Att man har människor runt sig som gör detta möjligt är jag så otroligt tacksam för! ❤  Och ni alla läsare.. Ni har väl inte missat att Altas uppfödare är sjukt stor på instagram och har hundintresserade följare över hela världen? 🙂
In och kika! @malamutepacklife

Så utöver att jag har lyckan att ha fantastiska vänner som ställer upp och detta,
att få komma ut till kenneln och bara hänga med Alta så fick jag även köra hundspann för första gången någonsin! Och inte bara det, Alta fick vara med
i spannet! Så sjukt häftigt och jag tror hela min värld stannade upp under den träningsrundan. Det var helt underbart!

12112339_10153626670407622_1650461263213359854_n

Längst bak till vänster ser ni Alta, Breve henne står Tjerna och längst fram till höger han ni Altas pappa Max (visst är de lika?!) och sist men inte minst brorsan Arrak!
(Hunden Chribbe hellst ville få hem, helt underbar och så sjukt snygg hane!)

Nu är vi äntligen hemma. Hästen har en ny rengjord box, Alta sussar gott och Brookie är myssjuk som vanligt. Ännu en uppsats är inlämnad och jag välkomnar sängen med öppna armar! Tack för denna dag, Terapi är minsta ordet. ❤

One thought on “När fyrfotade blir en energiboost

  1. Pingback: Shiya | Pass Out !

Kommentera

