När man vill ha allt och lite till..

Är det bara jag som går igenom någon slags höstdepression?
Allt suger. Jag är jämt trött och det är då fan bara mörk och blött ute.
Att jag inte kunnat rida på flera veckor, inte kan träna hundar och försöker få min kropp att läka ihop dom där jävla revbenen gör ju inte livet roligare om vi säger så…

Så jag drömmer mig bort och kollar heminredning, olika frisyrer, kläder,
ja allt som går att handla över alla fina nätbutiker som finns.
Nej det gör faktiskt inte livet lättare. Jag blir typ mer bitter.
För jag vill ju ha allt jag ser.

Jag har numera insett att jag älskar klänningar med kragar,
gärna sådär korta så att det typ inte är okey men det blir det då
det är en klassisk krage på. Lovley.
En kaffebryggare som jag inte kan sluta titta på, men den är för dyr att bara ”klicka hem” .. Inser att jag numera vill ha Ohmbre och att jag behöver klippa mig.
En underbar piercing i läppen saknas men kommer nog aldrig få komma dit igen..
Sambon har äntligen hittat en bra tatueringsstudio.. såklart, varför inte lixom?

blogg
I allt det här så dök det upp att salongen som jag går till behöver nagelmodeller.
Jag slog till. Bara för att jag behöver bryta denna misär och sambon sa bara ”Kör.”
Så på måndag blir det naglar och på fredag åker jag till Göteborg.
Då startar äntligen Hundinstruktörsutbildningen och inte hos vem som helst utan hos Mickie Gustafson. Kommer bli så otroligt utvecklande och spännande så jag blir helt nervös av tanken bara. Jag längtar verkligen och det här är en dröm som jag haft så otroligt länge som jag äntligen har möjligheten att få uppleva. ❤

Kommentera

