Forever Living produkter

Nu har vi testat diverse produkter från Forever Living och jag måste faktiskt erkänna. Det är bra produkter, det är jävligt bra produkter faktiskt!
Vart lite förvånad för när vi skulle beställa hem så hörde vi av oss till våra närmsta och de flesta vet faktiskt vad det är för märke och bad oss att beställa hem saker till dom på en gång. För oss var det här en helt ny värld av produkter och vi kommer fortsätta använda dom. Det jag tycker är skönt med deras produkter är att de går att använda till djuren. Att slippa ha dubbla uppsättningar av ALLT är guld här hemma och blir så jäva mycket billigare också.

Så nu har vi kört hela sommaren med deras tandkräm, deras alovera gel, olika lotion, läppbalsam och Argi + vilket är ett tillskott. Märker jag skillnad? Ja.
Märker jag skillnad på djuren? Ja. Det enda djuret jag inte har testat detta på ännu är hästen. Men det blir till hösten, då kommer även han att få Alovera Gel i maten men först efter att betet är tunnare ute i hagarna. 🙂

Sist när vi beställde så köpte jag hem lite extra för att kasta ut produkter till kompisarna, just för att se vad de tycker. Men några krämer är kvar i vårt skåp
som jag kommer sälja till de som vill ha krämerna. 🙂

En heatlotion. /Värmelotion för att få musklerna att slappna av.
Kör även detta på Brookie efter ett hårt träningspass, fungerar kanon!
Två Alovera Gelly. /Lite alltiallo kräm som går att använda som svalkande kräm, på sårskorpor, insektsbett och på torrhud. Ja denna används på alla djur och mig själv konstant!


En Propolis kräm. /Fetkräm som används på förhårdnader eller på torr hy/tassar.
Smörjer både Brookies och Altas förhårdnader som de har på benen och sakta men säkert håller de på att mjukna upp!
Intresserad? Dra iväg ett mail så löser vi resten! 🙂
sara.viforr@live.se

558085_10151408876427423_724405320_n

Kommentera

