Sommardag!

Mannen är iväg på rallylydnad med Alta och jag har pysslat med blommor och städat hemma med en glad Brooklyn efter mig. Att få lite egentid med denna tjej är ett måste, vi har gått igenom för mkt tillsammans för att hon inte ska få sina egna timmar med mig! Jag försöker alltid klämma in några timmar i veckan då jag gör något enskilt med varje hund, allt för att bygga på kontakten. 

Rent krasst borde jag jobba, fyra timmars jobb är inplanerade för dagen men när jag såg den där underbara solen som äntligen tittat fram så fick dagsjobb bli kvälls jobb! 

Om en stund ska vi ut på en lång skogspromenad med ”E” som jag har lyckan att dela hästen med! Hon och hennes labrador följer med på en liten spår runda! Man får ju passa på när det äntligen är fint väder! Efter det är hundarna klara för dagen och hästen skall pysslas om innan det är dags för jobb. 😄 Folket, ha en grym lördag! 

  

Kommentera

