varje lördag 

Varje kväll när jag ska sova så tänker jag alltid att imorgon, imorgon ska jag upp tidigt ut å springa med Alta och bara ha heeela dagen framför mig! Istället vaknade jag halv elva, hundarna sov som att de hade festat hela natten och jag kände bara… Neeej, nu är hela dagen borta.. Igen! 

Så nu strosar Alta runt på tomten, brookie ligger å sover i hundgården och jag försöker vakna till liv. En skogspromenad med Alta och jobba vidare med kontakten sen sticker jag och hundar iväg till bästa Ludde och firar honom över lite käk. 

Sen skall det hinnas skuras Box, rida ut på hästen och köra agility med Brookie. Det där med gymmet eller ut och springa försöker jag mig på imorgon igen.. 😉

Kommentera

