3D Ögonbryn!

Igår bar det iväg till Perfect Beauty på Liljeholmen. Det var dags för påfyllnaden för mina 3D ögonbryn.
Då jag har lite svårt för nålar och sådant där som man egentligen inte ska utsätta sig för släpade jag med mannen..
Och tur som fan var ju det! För när jag låg där och hade fått bedövningen så vart jag så sjukt illamående,
varm och äcklig från ingenstans och vad händer. Jag börjar spy, kan inte andas och sitter och skakar.
Helt sjukt. Stackars Cecilia på salongen sprang och hämtade socker och Chribbe sprang fram och tillbaka med vatten.
Det var fruktansvärt, jag visste inte vad som hände eller vad jag skulle göra.
Och då brynen var påbörjade ville ingen av oss avbryta heller, ”Du kan ju inte gå hem med ett ögonbryn bara!”
Haha! Vi gjorde det tillsammans och det vart många jobbiga pauser innan vi vart klara.

Men än en gång fick jag det bevisat varför jag gör det här hos just dom! 
Bra service, Perfekt bemötande, man känner sig som en jävla prinsessa hos dessa tjejer 
och de är så himla gulliga mot en! I en situation som gårdagens skulle jag inte velat vara hos någon annan faktiskt.. 

Sen vart det raka vägen hem. Så här sitter jag med illamående som kommer och går,
tur för mig så att det bra mycket bättre än igår men blir nog en dag hemma innan man åker in till jobbet igen!

Sugen på att göra 3D ögonbryn? Klicka här! 🙂

Kommentera

