Å hon får inte ens vara i sängen.. 

Igårkväll efter mys med fina vänner så var det raka vägen till sängen. Slut på det roliga jag måste sova! Alla som känner mig vet hur jag blir utan mina timmars sömn. En jävla mardröm. 

Så där ligger jag och börjar somna sådär skönt, nästan lite dreglandes och vad händer? Jo Alta med sina 35kg och 68cm i manke hoppar upp i sängen och tar ett sådantdär skutt på mig, kastar sig under täcket å viftar glatt på svansen..

Hell no, vi ska sova inte leka! 

Men hon gav sig inte, det var blåsa mig i örat, lägga tassen på min kind, sjunga en sång… Å mellan allt detta försöka gömma sig under täcket (läs, huvudet under, kroppen utanför!) 😂 men när hon insåg att jag var kittlig under fötterna kunde jag inte hålla mig.. Allvarligt jag kunde inte sluta skratta.. 

Å hon insåg vad man kan göra så att matte bryter ihop sådär konstigt, roligt.. Smarta jäkel! 😏

Så det fick bli en sån kväll med Alta busandes på ena sidan å Brookie sovandes på andra. 🙊💕 

Så det är torsdag och jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, ikväll blir det städa stallet och imorgon.. Imorgon är det fan fredag! 

  

Kommentera

