Tillbaka igen

Godmorgon folket! Klockan 04:35 vaknade jag upp i panik! Jag trodde klockan var elva och att jag var sen till jobbet första dagen efter semestern. Att hela gårdagen bestod av en evig noja över att är det verkligen söndag idag, det kanske är måndag men jag tror det är söndag? Det är en annan sak. 

Semestern är slut. Ärligt, det sa bara; Poff! 

Tre veckor av hundmys, vänner, häst, sambo, konstant sovmorgon, goda drinkar (hej sangria) och byggande är slut. Så nu sitter jag här med mitt morgonkaffe, Alta har redan fått sin tur (brookie sover, vad annars innan 12 om dagarna??) 😂 och jag ska snart dra igång denna dag. Dags att få tillbaka sina rutiner och köra.. fullt ös medvetslös.

  

Kommentera

