In love with My ”spark”

jag älskar min spark. Jag är seriöst kär. Brooklyn fick sin allra första dragtur själv igår, sen att Alta sprang på dragandes på cykeln med husse är en annan femma. Brooklyn var GRYM! 

Jag stod bakom å åkte å hade en sån där ”vi tar över världen” känsla..

Att det vi lyckades med var att springa framåt cirka två km är en annan sak. Varför har jag inte hittat denna hundtränings gren tidigare?! Känns som att jag har förlorat så många år med denna träningsform. folket, Jag är kär.

Brookie tycker äntligen att något är roligt å Alta.. Ja vad fan det är en draghund, hon lever livet! 

Så nu vill jag ha ett eget hundspann, jag vill släppa allt, flytta till en stuga i Norrland å bara köra hundspann! Skogsmulle sara med tusen hundar och en Brooklyn. Det är okey mamma sa alltid att jag får drömma.. 🙂

#när man slutar tänka förnuftigt..

Kommentera

